ENTREVISTA A LA MONTSE ROCA
Que sents treballant en aquesta escola?
Una satisfacció molt gran.
Et va agradar com et van rebre a l’escola?
Em va agradar molt.
Què penses de la classe que et va tocar?
La classe que m’ha tocat m’agrada molt. I també m’agrada ajudar-los.
Què penses de la Montse Roca com a mestra? (Rossend i Raquel)
El Rossend opina que la Montse és molt bona mestra, i s’ha adaptat molt bé a l’escola i als alumnes.
La Raquel opina que és molt bona mestra i intenta explicar-ho tot el millor possible.
Què és el que més t’agrada de la Montse?
El que més li agrada al Rossend de la Montse és el seu tarannà.
I el que més li agrada a la Raquel de la Montse és el seu sentit de l’humor.

